mandag 31. august 2009

It's official!

Jeg har jo i lengre tider sagt at jeg skal på DTS i Australia fra oktober og blablabla..
MEN,
jeg har jo egentlig aldri kommet inn offisielt (noe av grunnen er at jeg har vært en smule treig med å få sendt avgårde søknadsskjemane - men la meg bare få si; mer detaljerte skjemaer skal du leite lenge etter!!)

MEN,

NÅ HAR JEG KOMMET INN!

Og med den gledelige nyheten på mail kom det 6 nye vedlegg som må leses, forstås og få signaturer på osv osv. Jeg gleeeder meg til det! Men det er da verd det til slutt.
Heldigvis

2 kommentarer:

  1. wohohoho!! Det er jo så bra! Du kommer te å få det heilt fantastisk :D Du kommer te å vokse stort sammen med Gud! Blir konge :D :D

    SvarSlett
  2. Can't wait!! :) Og samme gjelder deg, tenk nå er det ikke lenge til!

    SvarSlett