mandag 5. april 2010

Påskeuke bilder

Her kommer noen bilder fra den siste uka her i Airlie. Det har vært noen gode dager med litt debriefing og påske :)


På flyplassen i Brisbane der vi var i 11 timer før vi kunne fly opp til Proserpine. Det var SÅ rart å komme til australsk kultur, og jeg måtte dekke meg med skjerf for å føle meg komfortabel - singlett tok et par dager å vende seg til.


Så hjelpsomme som vi er så hjalp vi til i en hage hos en familie som trengte hjelp. Syklonen som var uka før vi kom opp var rimelig sterk, og felte ca 200 furutrær på eiendommen! Det var mange greiner å rake sammen..



Langfredag var vi en liten gjeng ved fossene igjen. For et herlig sted!! (Lisa og meg)


Langfredag kveld var det Wii spilling og film. Rory (Colorado) kompliserte min slalom kjøring litt da han sto bak på brettet og gjorde det motsatte, UTEN at jeg skjønte hva som gjorde ting så vanskelig!


En avslappende påske med bøker, samtaler, kortspill, pc og sosialt liv i heimen :)

1 kommentar:

  1. Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.

    SvarSlett