tirsdag 6. oktober 2009


Audrey Anne Haas tok kontakt med meg i dag. Ho er i 90-kullet, fra Texas og skal på DTS med meg. SYKT gøy og deilig å ha prata med noen som skal dit. Ho virker veldig alright, så jeg gleder meg mye til å treffe både ho og de andre. Kjenner at det hjalp på å begynne å føle at nå skal jeg faktisk reise..! Den følelsen fikk jeg også da jeg sa hadet til Henrik i går før han dro i militæret. Trist, men da vet jeg også at et nytt, og veldig spennende og utfordrende kapittel i livet begynner.

Og det gleder jeg meg til!

Selv om det er litt skummelt.. og gøy.

Mest gøy!

Audrey er fra Amarillo. Sikkert en slags sørstatsdialekt - KONGE ;)

3 kommentarer:

  1. Så godt å høre at du blir enda mer gira! Detta går jo bare en vei! :D
    snakka me en som er å jobber en del i Australia i dag og han sa at det var så fantastisk bra der borte, ALLE folka var så koselige å hjertelige! :D

    SvarSlett
  2. Du er dyktig på å gire meg opp du Martha!! Dette blir braaa :D Og takk for all oppløftende info du stadig har - hehe!

    SvarSlett
  3. Har vi denne filmen hjemme?

    SvarSlett