torsdag 7. januar 2010

Bønn

Outreach nærmer seg, og jeg vil benytte muligheten med blogg til å spørre alle dere som leser her om å be for oss. Det er mye spennende når det kommer til misjon, men det er også veldig utsatt mot fiendens lumske angrep. Så all bønn er viktig og settes veldig pris på! Det er det beste våpenet vi har.
Dersom dere kan tenke dere å be for økonomisk støtte vil det også settes veldig pris på. Det er et par her som fremdeles har litt igjen før utgiftene er dekt. Jeg vil særlig trekke fram Deborah. Det er veldig store problemer i forhold til å få visum(outreach til to land) og penger til både denne skole fasen og outreach fasen. Det er en del ting som ser mørkt ut, men vi tror Gud har en plan!
Jeg har selv blitt utfordret i dag av Gud til å gi en litt større gave til henne, og det gjør jeg nå med glede. Det har vært bra for meg å se hvordan Gud jobber i meg med å gi. For alt jeg har er jo Hans og fra Ham, så jeg gir det jo egentlig bare tilbake. Dersom Gud snakker til noen av dere om å støtte dette, så ta kontakt og dere kan overføre til min konto og jeg kan ta ut penger til det/den her nede. Men jeg vil absolutt ikke presse noe på at dere skal støtte, men dersom Gud taler til noen av dere er jo det også fantastisk.
- Det jeg ville spørre om var bønn. Jeg vet at flere av dere hjemme har meg og oss i bønn allerede, men her har dere nå litt spesifikke ting å be om. Tusen takk for all bønn og omtanke. Det settes veldig pris på!! :)

5 kommentarer:

  1. Jeg ber!!!! Overlat hele ditt verk til Herren, så skal dine planer lykkes

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    jeg har sendt deg et par e-poster som du kan sjekke..
    Vi skal be for dere, klart det!!

    SvarSlett
  3. Forresten,Henrik, du er blitt så flink til store bokstaver nå :) :)
    Du har virkelig lagt deg i selen!!! He he..

    SvarSlett
  4. Jeg ber vettu! :)

    -Anna-

    SvarSlett