fredag 29. januar 2010

De siste dagene

Denne uka har gått med til mye feiring; min, Lisas og Australias bursdag. Det har også vært vår siste undervisningsuke, noe som er veldig rart! Tenk at tida har gått så fort! Vi har hatt om å finne styrkene våre, og det har vært veldig bra i forhold til å forstå seg selv og andre bedre. Den siste helga nå blir brukt til å kanskje bade i en foss, gå i bursdagen til ei i menigheten (Sarah fra Sør-Afrika), kirke og ellers mye avslapping. Vi begynner sikkert å lage litt pakkelister o.l. også. Greit å komme i gang. I går tok jeg forresten vaksine mot tyfus-feber og svineinfluensa. Så nå kan endelig min mor puste ut over at jeg også er beskyttet mot svineinfluensa. Jeg liker forresten samarbeidet mellom Norge og Australia, for jeg fikk den gratis her nede :)

Bare noen bilder fra de siste par dagene:


Vi har vært på shopping (gjenbruk) og handlet lekre, svære, tildekkende og varme plagg. Her prøver Lisa en hvit genser med rar form.



Nest siste dag med undervisning (i går). Fremste rad er alltid i slaget!



Bursdagsmiddag med Lisa



Etter en god middag føler vi ofte for en liten labbetur. Her går vi ut innkjørselen vår. Utrolig flott!



Noen ganger må man ta seg tid til å posere litt!



Dette var selvfølgelig starten på en perfekt snurre-hjul!



Jeg, Lisa og Audrey :)



Vi elsker å rigge oss til i stua for å se på film. Da er teppet hengt over deler av vinduet(veggen), og prosjektor + svær høytaler gir hjemmekino-opplevelse. I går kveld så vi "Australia". For en bra film det er!! :)



Etter middag i kveld tok jeg og Joel oss en tur ned i creek'et rett nedenfor huset. Det gav oss mange myggstikk, men allikevel kult å være der nede og se "froskedammen" som har begynt å vokse, den lille bekken som kommer nedover og hvor frodig det er. Etter hvert som regntida kommer enda mer i gang blir det et svært basseng der nede, og ei elv som renner gjennom.



Joel prøver å måle hvor dypt det har blitt til nå.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar